1 Ağustos 2015 Cumartesi

Neler Okudum? / Yaz Okumalarım 1 (Haziran-Temmuz)

     Yaz tatili eşittir, kitaplara gömülüp sınırsız okuma fırsatı benim için, tatillerin en güzeli de bu hatta. Kış aylarının yoğun çalışma temposunda okumaya bu kadar serbest zaman bulamayınca, yaz aylarında acısını çıkartıyorum. :)
   
     Gelelim bu yazın kitaplarına. Her yaz tatilinde ya Türk Klasiklerini ya Dünya Klasiklerini okumayı planlar ama kaç yıldır gerçekleştiremezdim bunu. Bu yaz Türk Klasiklerine ağırlık verdiğim bir liste yaptım. Bu yazı da okuduklarımı paylaşacağım. Neler mi okudum? Haydi bir göz atalım;


  1. Bereketli Topraklar Üzerinde - Orhan Kemal
  2. Kuşlar da Gitti - Yaşar Kemal
  3. 1984 - George Orwell
  4. Yaban - Yakup Kadri Karaosmanoğlu
  5. Konstantiniyye Oteli - Zülfü Livaneli
  6. Ankara - Yakup Kadri Karaosmanoğlu
  7. Osmancık - Tarık Buğra
  8. İnce Memed - Yaşar Kemal
  9. Ateşten Gömlek - Halide Edib Adıvar
  10. Şiirden Şarkıya Benim Hayatım - Şakir Askan
  11. Cupcake Dükkanının Sırrı - Meg Donohue
  12. Çözümsüz - Ülkü Duysak

    İki aylık bir sürede 12 kitap fena değil, değil mi? Ama doydum mu? Tabi ki hayır! Yaz okumaları listemin devamında da harika kitaplar var :) İyi ki kitaplar var!
    Yaz okumalarımdan küçük bir kesit.
    Kitaplar ile ilgili yorumlarım ise başka bir yazının konusu.

1 yorum:

  1. SELAMLAR BLOGUNU INCELEDIM VE BEGENDIM. SENI TAKIPLEDIM BENDE KITAP YORUMLARI YAPIYORUM BEKLERIM BANADA:)

    YanıtlaSil

Teşekkürler :)